کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

انتخاب سه شهید شاخص از چهارمحال و بختیاری در کشور به عنوان الگو

27 دی 1394 ساعت 11:53

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سه شهید شاخص فرهنگی، کارمندی و کارگری از استان چهارمحال و بختیاری در سطح کشور به عنوان الگو معرفی شدند.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری برکات زیادی را بر جا گذاشت.

وی ادامه داد: ۵۰۰ هزار سند از شهدا، ۱۵۰ کتاب در حوزه شهید، شهادت و ایثار از مهم‌ترین آثار کنگره شهدای استان بوده است.

سردار محمدسلیمانی بیان داشت: ۵۰۰ هزار سندی که از شهدا تهیه شد منبع خوبی در ساخت فیلم‌نامه، انیمیشن، کتاب و... می‌باشد.

وی با بیان اینکه سه اثر ماندگار از طرف این استان به مقام معظم رهبری اهدا گردید بیان داشت: آثار ماندگاری که به مقام معظم رهبری اهدا گردید شامل کوچک‌ترین قرآن با حاشیه‌ای از نام شهدا، شجره‌نامه طیبه شهدا و طومار ولایت‌مداری مردم چهارمحال و بختیاری بودند.

محمد سلیمانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در پوشش کنگره شهدا داشتند بیان داشت: انعکاس کنگره شهدای این استان در سطح ملی و حتی فراملی پوشش داده شد.

وی افزود: همزمان با برگزاری این کنگره دو شبکه برون‌مرزی، ۱۴ شبکه استانی و شبکه‌های دو و سه سیمای جمهوری اسلامی ایران این مراسم را پوشش داده و آن‌ را پخش کردند که باعث مطرح شدن شهدای این استان گردید.

محمدسلیمانی با بیان اینکه در این کنگره خدمات‌رسانی خوبی نیزانجام شد بیان داشت: در حاشیه برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید این استان کارهای مردمی، مردم‌داری و مردم‌یاری چون برپایی سه بیمارستان صحرایی نیز انجام شد که در این بیمارستان‌ها به حدود ۱۲ هزار نفر از مردم محروم استان خدمات‌رسانی شد.

لازم به ذکر است که فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) شجاعت نیروی دریایی سپاه پاسداران در دستگیری ملوانان آمریکایی که پشتوانه مسئولان دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران شد تبریک گفت.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 26811

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26811/انتخاب-سه-شهید-شاخص-چهارمحال-بختیاری-کشور-عنوان-الگو

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir